Sila kongsikan/ share:

Jobdirumah 2015 Kerja Dari Rumah

Jobdirumah telah memberi khidmat bantuan kepada pekerja bebas (freelance) di Malaysia, bekerja dari rumah secara sambilan / part time mahupun sepenuh masa / full time sejak tahun 2011 sehingga kini Jobdirumah 2015. Setelah lama beroperasi, Jobdirumah versi 2015 telah membuat upgrade terhadap laman ahli Jobdirumah, sistem dan khidmatnya.

Bantuan Kerj Dari Rumah Panduan JDR Jobdirumah

Panduan JDRv2.015 Untuk Kemudahan Ahli Jobdirumah
Jobdirumah 2015 hadir dengan Panduan JDR v2.0.15 yang lebih menyeluruh. Panduan JDR v2.0.15 Jobdirumah 2015 kini mampu memberi tunjuk ajar terutama kepada sesiapa yang tidak pernah buat kerja freelance dari rumah, untuk mempersiapkan diri sebelum jadi freelancer, di mana nak cari kerja terbuka, cara mana dan bagaimana mendapatkannya. Jobdirumah 2015 membantu hampir 70% usaha permulaan anda sebagai bakal pekerja dari rumah untuk memohon kerja. Tinggal lagi 30% bergantung pada usaha anda untuk siapkan dan terima bayaran upah dalam USD bergantung kepada kemahiran dan komitmen yang anda, pekerja bebas sambilan/ sepenuh masa dari rumah lakukan.

Senarai Jawatan Kosong Jobdirumah Kerja Dari Rumah

Naiktaraf Akses Senaraian Kerja Jobdirumah 2015
Jobdirumah 2015 kini hadir dengan laman dalaman untuk ahli, dimana segala kemudahan yang disediakan Jobdirumah diletakkan di dalamnya. 25,000 senarai jawatan kerja kosong part time / full time terbaru kini boleh dilihat terus pada laman ahli Jobdirumah baru 2015. Updates tawaran kerja bebas / freelance terkini ini ditambah setiap hari seawal pukul 8:00 pagi dari pelbagai platform kerja antarabangsa yang terbukti sah dan dipercayai, jadi setiap kerja yang anda lakukan dan siapkan di rumah, pasti akan dapat bayaran dalam Dolar Amerikan seperti dipersetujui.

Kerja Translator Dari Rumah Jobdirumah

Baru Di Jobdirumah 2015: Akses Direktori Kerja Translator
Jobdirumah 2015 juga memberi tawaran hebat 37.5% diskaun untuk akses ke 'Direktori Kerja Translator', sebuah platform baru pencarian kerja dalaman dikelolakan sendiri oleh syarikat Jobdirumah 2015. Direktori Kerja Translator menawarkan kerja-kerja sebagai juru alih bahasa biasanya melibatkan kerja-kerja alih antara bahasa Bahasa Inggeris, Bahasa Melayu, Mandarin (Bahasa Cina), sesuai untuk natif bahasa yang kebiasaannya dikuasai pekerja di rumah Malaysia. Samada anda mahu jadi buat kerja freelance sebagai translator, atau mahu mendapatkan pekerja freelance untuk lakukan kerja translator, bebas dari rumah, Direktori Kerja Translator Jobdirumah 2015 adalah tempatnya.