Sila kongsikan/ share:

Kerja Mudah Dari Rumah Melalui Jobdirumah

Jobdirumah Bukan Scam/ MLM
Jobdirumah menawarkan kerja yang boleh dibuat 100% di rumah, kerja sah dan asli serta dibayar untuk setiap kerja yang disiapkan. Ahli Jobdirumah dibayar untuk menyudahkan kerja, tidak langsung perlu menyertai sebarang program buat duit, jual-kembali (reseller), promosi affiliate, MLM, tidak perlu jual apa-apa. Juga ahli Jobdirumah tidak akan sama sekali terlibat dengan transaksi jual beli atau perniagaan antara syarikat dan pelanggan. Ahli Jobdirumah yang memohon untuk satu-satu kerja, bekerja untuk syarikat global dalam tempoh tertentu, dan dibayar untuk kerja terbabit dalam matawang USD.

Dapat RM15,000 dalam masa 2 bulan terima 32 projek. Ada susah payah, ada sangat susah, tapi jika usaha dan profile menakjubkan, majikan pasti terima bekerja.

Amirul Hakim, Port Dickson, Account assistant.
September 4, 2014

Permohonan kerja melalui Jobdirumah adalah percuma (setelah menjadi ahli Jobdirumah). Semua pekerjaan adalah bebas / freelance, tidak terikat dengan sebarang kontrak. Tiada had kerja, sikit atau banyak, terpulang pada fleksibel sendiri, lagi banyak kerja disiapkan, lagi banyak wang upah akan diterima.

Kemaskini kekosongan kerja dilakukan setiap hari, datang dari seluruh dunia, dan menggunakan Bahasa Inggeris mudah. Ahli Jobdirumah bekerja terus untuk syarikat-syarikat global yang memerlukan perkerja secara bebas.

Panduan Memohon Kerja Disediakan Jobdirumah
Jobdirumah akan memberi panduan asas dan kemas kini senarai tawaran kerja daripada pelbagai sumber setiap hari. Panduan Jobdirumah yang disediakan terbukti mampu mempersiapkan ahli Jobdirumah untuk terus berhubung dengan majikan-majikan yang memerlukan perkerja pekerja dari rumah (work from home).

Setelah dua minggu memilih dengan berhati-hati untuk freelance job bersesuaian, saya akhirnya dah dapat projek pertama. Dan dah siap buat pun! Panduan Jobdirumah banyak membantu saya untuk kali ini, harap dapat projek baru pada masa depan.

Thank you, JDR :)

Hamizah Adam, KK, Lepasan matrikulasi.
July 7, 2014

Lebih 25,000 Kerja Ditawarkan Di Jobdirumah
Sumber kerja yang disediakan Jobdirumah adalah dari majikan yang mempunyai rekod bersih, baik dan terbukti dipercayai. Untuk kemudahan ahli, Jobdirumah secara purata menyenaraikan 25,000 tawaran kerja part-time/ full-time terkini setiap bulan, dari platform terpilih terus ke laman ahli Jobdirumah. Ahli Jobdirumah hanya perlu login masuk laman web Jobdirumah, pilih kerja bersesuaian dan memohon terus kepada majikan. Siapkan mengikut masa dan keinginan sendiri, dari rumah, kemudian terima bayaran terus ke akaun bank sendiri.